Bostadsportalen Bovision lanserar slutpriser

Bostadsportalen Bovision lanserar slutpriser

I veckan utvidgade Bovision sitt erbjudande och presenterar nu även slutpriser, de tar därmed ytterligare ett kliv mot att kunna erbjuda en heltäckande och innovativ bostadsportal i framkant - för både köpare, fastighetsägare, säljare, mäklare och övriga besökare.

Bovision arbetar kontinuerligt med att implementera nya funktioner på portalen och har sedan omtaget för ett år sedan genomfört en rad förbättringar och förändringar. I veckan var det alltså dags för nästa steg - slutpriser på bostäder.

- Att presentera slutpriser på portalen är ett viktigt steg i att kunna erbjuda de funktioner som kunderna efterfrågar, säger Alexandra Hälleby, Kommunikatör på Bovision.

Pålitliga och verifierade slutpriser ger en tydligare och mer transparent bild av bostadsmarknaden, vilket är avgörande för köpare, säljare och mäklare som vill fatta välgrundade beslut. I en bransch där precision är nyckeln, strävar Bovision alltid efter att leverera den mest korrekta informationen till våra användare, och integrationen Bovision har med de största mäklarsystemen i Sverige är avgörande för att göra det.

På bovision.se kan besökarna med denna nya funktion inte bara söka efter bostäder som sålts i området man är intresserad av, utan även skapa mail-bevakningar över slutpriser i områden som man är extra nyfiken på.

Bovision,
tel: +46 (0)31-55 32 22, e-post: info@bovision.se

bovision.se finns allt från hyres- och bostadsrätter till villor och utlandsbostäder. Här möts såväl köpare och säljare, nyproducenter och utlandsförmedlare som hyresgäster och hyresvärdar.