Styrelserådgivare hos Bostadsrätterna

Bostadsrätterna erbjuder kostnadsfritt medlemskap hela 2021!

Att sitta i styrelsen för en bostadsrättsförening är ofta stimulerande, lärorikt och roligt. Men det innebär också en del arbete som inte är helt okomplicerat. Om styrelsen får rätt råd, stöd och hjälp blir arbetet betydligt enklare.

Vi har valt ett ge bostadsrättsföreningar möjligheten att testa vårt medlemskap helt utan kostnad året ut samt hela 2021. Detta för att ge föreningarna en möjlighet att se vad vi går för och vad medlemskapet innebär.

Under åren har detta sätt resulterat i att den största delen av föreningarna som testat vårt medlemskap sedan väljer att stanna kvar som medlemmar i många år. Vi är idag Sveriges största organisation för bostadsrättsföreningar och vi är stolta över att drygt 8 700 bostadsrättsföreningar har valt att vara medlemmar hos oss idag.

Genom ett medlemskap hos Bostadsrätterna får styrelsen i din bostadsrättsförening rådgivning inom juridik, teknik, ekonomi och tillgång till ett stort utbud av utbildningar samt en rad andra förmåner.

Vi underlättar livet i styrelsen och hoppas på att många fler föreningar väljer att bli medlemmar hos oss.

För mer information om medlemskapet kontakta Karin Foors, karin.foors@bostadsratterna.se eller 0765 20 10 03.