Borga Plåts säljkontor i Stockholm flyttar till nya lokaler

Med en fördubbling av omsättningen de senaste 5 åren och en tillväxt på 15% enbart det senaste året har gjort det möjligt för oss att satsa och möta det ökade trycket på förfrågningar i Stockholmsområdet.

Ny hallsäljare på entreprenad och nytt kontor

Tidigare i år anställdes Joakim Thulin som entreprenadsäljare och nu har han och Jesper Grönlund etablerat sig i de nya fräscha lokalerna i Tyresö.

– Vi ser att våra långsiktiga strategier att utveckla både arbetssätt och organisation ger en hög tillväxt. Därför är satsningen på ny personal och nya lokaler helt i rätt riktning, säger Anders Paulsson, VD Borga Plåt.

• Företagsinformation

• bygg
  • hallbyggnation
  • nyttkontor
  • hallbyggare

Klondikestämning gör att Borga bygger padelhallar från Skellefteå till Mönsterås. Sen hösten 2020 handlar en tredjedel av alla förfrågningar vi får om padelhallar. Förfrågningar kommer från seriösa investerare som söker en trygg avkastning på sitt kapital, nischade kedjekoncept av padelarenor till glada entusiaster som vill bygga för att möta den stora efterfrågan från padelintresserade utövare.