Upzone har examinerats ur Inkubatorn

Upzone har examinerats ur Inkubatorn

Det är med glädje och stolthet som vi kan meddela att inkubatorbolaget Upzone nu har gått igenom alla steg i vår affärsutvecklingsprocess och examinerats ur Inkubatorn. Första gången grundaren Tamara Christmann kontaktade oss hade hon redan påbörjat sin dröm; hon hade öppnat Sveriges första äventyrspark, Upzone. Tillsammans med oss ville hon vidareutveckla sin dröm till något större, och med de framgångar som Upzone har nått och den nyöppnade parken i Ängelholm går det inte att säga annat än att hon har lyckats.

Det känns oerhört kul att det första bolaget för 2014 har examinerats ur Inkubatorn och vi önskar Tamara all lycka i framtiden!

Här kan du läsa mer om vår affärsutvecklingsprocess.

Kontaktuppgifter:

Tamara Christmann, VD, Upzone