Sweloxx Containerlåsbom nominerad i kategorin Årets säkerhetslösning i Security Awards 2012

Tidningen Skydd & Säkerhet lyfter fram tolv kategorier där de uppmärksammar det stora engagemanget som finns i säkerhetsbranschen. Dess målsättning är att sätta strålkastarljuset på de företag, lösningar och personer som på olika sätt bidrar till utveckling. Sweloxx har tillsammans med två andra utmanare blivit nominerad i kategoring Årets säkerhetslösning 2012.

Utdelningen av Security Awards kommer att ske under SKYDD mässan den 20 september

Inkubatorn i Borås har tillsammans med Sweloxx utvecklat ett nytt koncept på låsbom baserat på ett existerande patent som ägs av Sweloxx samt bidragit i marknadsutveckling inom ramen för Avknoppningsprojektet i Västra Götaland.

Kontaktpersoner:

Sweloxx Containerlåsbom: Nils Olsson nils.olsson@sweloxx.se