Få folk att gilla din affärsidé

Få folk att gilla din affärsidé

Även den bästa affärsidén kan vara svår att förklara. Till exempel för kunder, investerare och banker. Nu anordnar vi  ett seminarium, i samarbete med Almi, i hur du skapar en effektiv och strukturerad presentation. Under seminariet kommer vi att titta närmare på verktyget NABC. För dig som vill, kör vi sedan en workshop. I den kommer du bland annat att få testa att presentera din affärsidé på 1 minut (kan vara en påhittad sådan). Allting sker under avslappnande former och vi fokuserar på en rolig och lärande workshop!

Begränsat antal platser till workshopen (du som anmäler dig till den kommer att få mer info). För att delta i workshopen krävs att du deltar i seminariet.

Evenemanget är kostnadsfritt och äger rum den 15 oktober. Mer information hittar du här

Välkomna!

Anett Kansanen, affärsutvecklare, Inkubatorn i Borås