Emma och Malena är ny medlem i Modeinkubatorn

Emma och Malena är ny medlem i Modeinkubatorn

Modeinkubatorn har fått en ny medlem, nämligen Emma och Malena som drivs av Emma Landström och Malena Ostwald.  Deras klädkollektioner är inspirerade av Västkustens fiskarsamhällen, vilket syns tydligt i form av ränder och andra detaljer som ger kläderna en marin känsla. Kläderna hittas i deras butiker, varav en av dem passande nog ligger på Käringön ute i den Bohuslänska skärgården, och den andra på Vallgatan i centrala Göteborg. Bor man inte i närheten har de även en webshop som går att nå dygnet runt. Förutom sitt eget klädmärke säljer Emma och Malena även andra noga utvalda märken för både dam, herr och barn.

Med den presentationen vill vi välkomna Emma och Malena till Modeinkubatorn. Detta är ett samarbete som vi garanterat kommer att rapportera mer om. Den 8-11 augusti kommer de till exempel att delta under Copenhagen Fashion Week. Deras damkollektion kommer att ställas ut på Gallery, och barnkollektionen på CIFF Kids.

Emma och Malena: info@emmamalena.com +46 317750166

Modeinkubatorn: emma@modeink.se + 46 (0)707 33 30 84