This is the line up for No Limit Street Art, Borås Sweden 2015

This is the line up for No Limit Street Art, Borås Sweden 2015

Here it is, this is the line up for the 2015 festival, and we´re happy to present 12 international artists from around the world attending No Limit Street Art Borås. On the 3-6th of September, the Swedish town Borås once again will open it´s walls to public art.

- It´s a really strong line up and we´ve managed to get artists from a lot of different art backgrounds. We started out with a success in 2014 and the people of Borås and visitors just loved the completed murals and installations. This year they will continue to get beautiful art to admire and I´m so looking forward to see all the participating artists in town, says curator Shai Dahan.

- We´re so happy to be able to do it again. We´ve managed to keep all the pieces from the festival of 2014 and now the mural gallery of Borås will be supplemented with pieces from 12 new artists. New walls, new spots and new experiences for the visitors together with the murals from last year will make an asthonising event, says project manager Stina Hallhagen.

Artists 2015
- Curiot (Mexico)
- DALeast (China/South Africa)
- David Zinn (US)
- Dulk (Spain)
- Inti (Chile)
- Joe Iurato (US)
- Laurence Vallières (Canada)
- Logan Hicks (US)
- Olek (US)
- Pichi&Avo (Spain)
- Robert Proch (Poland)
- Tristan Eaton (US)

No Limit 2015 will offer everything from large scale murals, small wooden figurines and stencil art to chrocheting and chalk paint. The festival of 2014 got a lot of media coverage both in national and international online and printed media. No Limit Street Art Borås is now also part of Google Cultural Institute.

No Limit is an outdoor art event inviting artists from around the world to participate in turning public spaces into an outdoor exhibition. The event is about all kinds of street art, from large scale murals to street art sculptures and installations. No Limit first saw the world in September 2014. 2015 we´re doing it again. A warm welcome to Borås, Sweden 3-6th of September 2015.

More information about No Limit:
nolimitboras.com
facebook.com/nolimitboras
twitter.com/nolimitboras
instagram.com/nolimitboras

- Stina Hallhagen, project manager, 0734-15 36 59
- Shai Dahan, curator, 072-174 85 85

Här är alla konstnärer som kommer till No Limit Street Art, Borås Sweden 2015
Det här är konstnärerna för No Limit Street Art Borås 2015 och vi är glada att kunna presentera 12 internationella konstnärer från hela världen. Den 3-6 september öppnar den svenska staden Borås återigen upp sina väggar för offentlig konst.

- Det är en riktigt stark uppställning och vi har lyckats få konstnärer med en otrolig bredd och med olika konstnärlig bakgrund. Vi började med en succé 2014 och invånarna i Borås och besökare älskade de färdiga verken och installationerna. I år kommer alla fortsatt kunna njuta av fantastisk konst och jag ser fram emot att se alla deltagande konstnärer i arbete i Borås, säger Shai Dahan, konstnärlig ledare för No Limit.

- Vi är så glada att vi har möjlighet att göra en ny upplaga av No Limit. Vi har lyckats behålla samtliga verk från festivalen 2014 och nu kommer Borås gigantiska utomhusgalleri kompletteras med verken från ytterligare 12 konstnärer. Nya väggar, nya platser och nya upplevelser för besökarna kommer tillsammans med förra årets verk skapa ett fantastiskt event, säger projektledare Stina Hallhagen.

Konstnärer 2015

- Curiot (Mexico)
- DALeast (Kina/Sydafrika)
- David Zinn (USA)
- Dulk (Spanien)
- Inti (Chile)
- Joe Iurato (USA)
- Laurence Vallières (Canada)
- Logan Hicks (USA)
- Olek (USA)
- Pichi&Avo (Spanien)
- Robert Proch (Polen)
- Tristan Eaton (USA)

No Limit 2015 kommer erbjuda alltifrån storskaliga muralmålningar, små träfigurer och stencilkonst till stickning och konst skapad med kritor. Festivalen 2014 fick stort mediagenomslag både i nationell och internationell media såväl digitalt som i tryckt form. No Limit är numera också med på Google Cultural Institute.

No Limit är en street art festival som bjuder in konstnärer från hela världen att delta i förvandlingen av det offentliga rummet och skapa ett gigantiskt utomhusgalleri. Festivalen innehåller alla typer av gatukonst, från muralmålningar till skulpturer och installationer. No Limit såg dagens ljus första gången i september 2014. 2015 gör vi det igen. Varmt välkommen till Borås 3-6 september 2015.

Mer information om No Limit:
nolimitboras.com
facebook.com/nolimitboras