Dags att planera årets julbord

Slipsen i pannan?

Julen närmar sig. För många företagare innebär det inte bara att förbereda verksamheten för avslutningen av året, utan också att planera det årliga julbordet. Vilket ställe passar bäst för ert företags julbord? Vill ni ha en traditionell julbuffé, en exklusiv middag, eller kanske något mer avslappnat och nytänkande? Även om menyerna runt jul ofta liknar varandra, har varje plats sin egen unika atmosfär.

Ju tidigare ni bokar, desto större är chansen att få plats på ett ställe med hög kvalitet och bra rykte. Många restauranger och evenemangslokaler har hög efterfrågan under julperioden, och det är därför klokt att vara ute i god tid för att säkra er plats. Platserna på de mest populära julborden börjar redan ta slut.

Men det är inte bara platserna som bör bokas i god tid! För att öka trivselfaktorn och stärka teamkänslan kan det vara en utmärkt idé att boka gemensam transport till och från julbordet. Detta ger dina medarbetare möjlighet att umgås och koppla av tillsammans utan att behöva oroa sig för att köra hem efter en festlig kväll. Gemensam transport skapar också en mer avslappnad och festlig stämning och stärker teamkänslan. Klicka här för att hyra en egen buss på några minuter!

Med bred erfarenheter från branschen investerar vi i den digitala teknologin för att på ett enkelt och smidigt sätt koppla ihop er som vill boka en buss med er som har ett bussföretag. Bookabus.com är bussbranschens version av booking.com eller hotels.com. Bookabus.com ger en bättre överblick av vad ni som beställare får för pengarna och förenklar bussföretagens vardag.