BLÜCHER Art Deco - en helt ny duschränna

BLÜCHER Art Deco - en helt ny duschränna

Oavsett om det handlar om badrummet i familjevillan, hotellet som ska renoveras eller nybygget av bostäder som planeras, är Art Deco duschränna det perfekta valet. Den nya BLÜCHER Art Deco duschrännan revolutionerar design, formspråk och funktionalitet, och inte minst installation.

Designen på rännan för tankarna tillbaka till de genuint pressade tvätthoarna från förr som kännetecknade Art Deco-perioden, men omvandlat till en modern duschränna med tidlös utformning.

Art Deco-rännan är lika innovativ i sin funktion som den är i sin design. Användarvänligheten är påtaglig, både för den som rengör rännan och den som installerar den i badrummet. Installationsprocessen har förenklats markant.