Nu börjar en ny omgång av Business Start

Nu börjar en ny omgång av Business Start

Den 4 september börjar en ny omgång av Business Start i Sundsvall – ett utvecklingsprogram för innovatörer och entreprenörer. Det finns fortfarande några platser kvar, så ta chansen du också!

Det är öppet för alla att söka till Business Start och deltagandet är gratis. Vi söker främst innovativa idéer som har ett nytänkande kring produkt, tjänst eller affärsmodell. De som redan driver företag är också välkomna. Kanske för att utveckla en ny produkt eller få en extra skjuts på försäljningen.

Programmet består av åtta träffar, fördelat på två steg. Föreläsningar varvas med eget arbete och workshops och avslut sker med en säljpitch och diplomering. Arrangörer är Åkroken Business Incubator, Almi och MIUN Innovation i samverkan.

Bild: Bengt Bergqvist (Almi), Cecilia Nordlund (ÅBI) och Sara Lodin (MIUN Innovation) jobbar som affärsrådgivare och har tillsammans arbetat fram innehållet i Business Start.