Mealdeal vinnare av pitchtävling på Åre Kapitalmarknadsdagar

Mealdeal vinnare av pitchtävling på Åre Kapitalmarknadsdagar

Mealdeal från Åkroken Business Incubator vann igår  Almis företagspitch på Åre Kapitalmarknadsdagar. Pitchtävlingen var öppen för alla inkubatorbolag i Sverige och genomfördes i tre steg. På torsdag kväll stod Mealdeal som slutsegrare och vinnare av 50 000 kr i form av en konsultcheck från Almi.

Vidare från tävlingens första steg gick också Busster och Curebits från ÅBI. De fick därmed också pitcha live för publiken på Åre Kapitalmarknadsdagar.

Åre Kapitalmarknadsdagar har under tre dagar samlat ca 600 deltagare från hela Sverige och Norge för matchmaking, presentationer, föreläsningar och dialog mellan företag och investerare/finansiärer. Konferensen genomförs för fjärde året i rad.

Bildtext: Victor Molen och Fredrik Hammargården från Mealdeal, tillsammans med Eva Högdahl, vd Almi Mitt och Pelle Simonsson från arrangerande BI Jämtland.