Är du Sveriges vassaste affärsrådgivare?

Åkroken Business Incubator söker nu dig som brinner för att bidra till andras framgång.

Som affärsrådgivare ska du rådge och coacha individer och team i innovativa start-ups och avknoppningsprojekt från etablerat näringsliv. Vi tror att du har en bred erfarenhet som entreprenör och från eget företagande. Du har kunskap om hur man bygger framgångsrika företag och du har relevant utbildning och erfarenhet för att genomföra jobbet på ett trovärdigt sätt. Vi tror också att du har en stor förmåga att inspirera andra.

Vi jobbar aktivt med att utveckla oss som team och individer. Du bör därför vara väl medveten om dina egna styrkor och svagheter och vara öppen för självreflektion. Vi lägger stor vikt vid hur din personlighet matchar vårt team och våra mål.

Arbetet är ett vikariat till och med 2014-08-31 med eventuell möjlighet till förlängning. Vi tillämpar individuell lönesättning. Du kommer att vara stationerad vid vårt kontor i Sundsvall.

Din ansökan skickar du via epost senast den 1 december till christian.soderberg@akroken.se.

Frågor om tjänsten besvaras av Christian Söderberg, tf verksamhetsledare, christian.soderberg@akroken.se /070-337 80 03