Skapa fler affärer till din verkstad!

Bilvision uttalar sig i Swedac Magasin hur verkstäder kan göra skillnad med rätt ackreditering och marknadsföring. Läs mer på sidan 17 i Swedac Magasin.

• Företagsinformation

• ackreditering
  • verkstad
  • fordonsinformation
  • swedac

Jonas Nordenmark

Presskontakt Sales Manager Försäljning & Partners +4631-382 17 04

Martin Styf

Presskontakt Business Development Manager Utveckling, affärsmöjligheter +46700-019471

Ny tjänst ger fler kunder med några få enkla klick!

Att synas på rätt ställe precis när kunden behöver se ditt erbjudande är svårt – men nu finns ett verktyg som gör det enklare. Med hjälp av några få klick kan verkstäderna få ut en lista över de kunder som fått anmärkning på sin besiktning senaste veckan och är i behov av hjälp just nu. Det gör att den riktade marknadsföringen blir relevant för mottagarna vilket kommer generera fler bokningar.

26634 fordon fick en anmärkning på besiktningen under perioden 2016-03-17 - 2016-03-23, varav 423 tunga släp. Vill du ha hjälp med att få några av dessa till din verkstad?

Tänk om du fick veta vilka fordon som fått en anmärkning på besiktningen förra veckan i just ditt område – och dessutom vilken typ av anmärkning de har? Med Bilvisions Fordon med föreläggande så kan du det. Du kan dessutom skicka automatiska brevutskick till dem för effektiv och riktad marknadsföring.