Karim Saaidi, ny Affärsledare på Berotec i Stockholm

Karim Saaidi, ny Affärsledare på Berotec i Stockholm

Nu under september har Karim Saaidi kommit in som Affärsledare i Stockholm. Han är sedan 2014 Berotec-konsult och kommer senast från ett produktutvecklingsuppdrag på Envirotainer.

Karim har mer än 10 års erfarenhet inom produktutveckling och projektledning från olika branscher. Han har ett stort intresse av företagande och entreprenörskap och har bland annat fått tillfälle att vara med i 2st start-ups och drivit en agentur där han sålde regler och on-off ventiler.

“Att driva eget för mig är egentligen inget jobb utan mer en livsstil. När jag fick höra om Berotecs affärsidé, att alla driver eget tillsammans och delar värderingar, var jag säker på att det var lösningen för mig” berättar Karim.

Karim kommer till en början vara en del av Anders Gribbes team men kommer med tiden bygga upp en helt egen del av Berotec. “Jag ska göra mitt allra bästa för att hitta uppdrag och konsulter inom hård- och mjukvaruutveckling men jag ser också fram emot att utveckla fler affärer inom kemi/läkemedel och energisektorn, där jag vet att vi på Berotec kan göra skillnad.” säger Karim om nya rollen.

Hör gärna av dig till Karim, antingen bara för att säga hej och välkommen eller kanske för ett djupare samtal om framtiden eller dina utmaningar inom hård- och mjukvaruutveckling.

Karim Saaidi
E-post: karim.saaidi@berotec.se

Helena Torhage

Presskontakt Marknadsansvarig +46705817488

The Engineering Consultants

Vi såg att det fanns en passion i konsultbranschen som vi ville fånga. En passion för att verkligen få göra skillnad.

Vi ville skapa ett nytt sätt att bedriva konsultverksamhet där humanism, entreprenörskap tillsammans med balans i livet rådde. Vi förstod att många människor, både kunder och konsulter, ville vara med och dela denna passion. Det blev Berotec, mötespunkten mellan högkompetenta konsulter och näringslivet.

Våra konsulter, säljare och administration är alla egna företagare, vi är alla erfarna, har eget ansvar, stark motivation och hög kompetens. 4F är vår drivlina för egna företagare; Familjen, Fritiden, Företaget & Framtiden. Med den skapar vi stark arbetsglädje och motivation, vilket ger oss en tydlig särprägel och konkurrensfördel. Våra 4F är inte bara en affärsidé utan också en livsstil.

Bilden av vår företagsamhet och arbetsglädje går som en röd tråd genom hela vårt arbete. Allt vi gör andas att vi är ett skönt, modernt och kompetent gäng som tycker att det är viktigt att ha kul oavsett om vi är på jobbet eller är lediga. Bäst av allt är att vi vet att det här smittar. Vi vet att folk tycker att det är kul att träffa Berotec. Att det är kul att jobba med Berotec. Och att det är kul att jobba för Berotec.

Tillsammans är vi hur framgångsrika som helst!

Berotec AB

Karlbergs strand 4 H