Peter Granath, kontaktperson för Bengt Dahlgren på Gotland

Bengt Dahlgren etablerar sig på Gotland

Nu är det officiellt – Bengt Dahlgren etablerar sig på Gotland!

Under ledning av Bengtare och avdelningschef Peter Granath, som varit bosatt på ön i några år, tar vi nu steget fullt ut.

Vi ser etableringen på Gotland som en naturlig och viktig del i vår tillväxtresa. För att kunna vara det självklara valet för våra kunder behöver vi finnas på plats där de finns. Vi ser Gotland som en plats med god företagsanda och många intressanta projekt, där vi som helhetsleverantör av samhällsbyggnadskonsulter kan bidra på ett gott sätt,” säger Cecilia Aldén, VD Bengt Dahlgren Östergötland.

Peter Granath tillägger:

Jag har bott på Gotland nu i några år och även varit delaktig i projekt här på ön. Att få etablera oss fullt ut här på ön är verkligen något jag ser fram emot. Vi vill på sikt bli fler Bengtare på ön och söker medarbetare inom VVS, Styr, El, Projektledning, Energi och Hållbarhet".

För mer information, kontakta Peter:

peter.granath@bengtdahlgren.se

Bengt Dahlgren är samhällsbyggnadskonsulterna. Vi får samhället att leva.