Bengt Dahlgren Brand & Risk välkomnar Åse Bye som ny styrelseordförande

Bengt Dahlgren Brand & Risk välkomnar Åse Bye som ny styrelseordförande

Det är med stor glädje Bengt Dahlgren Brand & Risk presenterar vår nya styrelseordförande, Åse Bye!

Åse Bye kommer med en gedigen bakgrund med stor erfarenhet som styrelseordförande, egen företagare och ledande positioner inom olika branscher, med särskilt fokus på affärsutveckling och strategiskt arbete.

Vi är övertygade om att Åse blir ett ovärderligt tillskott för oss, och med hennes insiktsfulla perspektiv, kunskap och inspiration kommer vi att stärka vårt engagemang för innovation och hållbar omställning inför framtidens utmaningar.

Valberedningen blev även imponerade av Åses drivkraft, engagemang och mod att utmana det etablerade – egenskaper som är avgörande för kontinuerlig utveckling. Åses värderingar stämmer helt överens med våra egna – Helhetssyn, Engagemang och Mod – och vi välkomnar henne varmt till vårt team av Bengtare.

Åses egna ord om sin nya roll: "Det är med stor ödmjukhet och nyfikenhet som jag tackat ja till att få arbeta med och för alla i Bengt Dahlgren Brand & Risk. Den utvecklingsresa som redan påbörjats skapar nya spännande möjligheter, inte minst för medarbetare, kunder och nya partnerskap. Företagets sunda värderingar och sätt att göra affärer, klokskap och kreativitet, är ett oslagbart recept för vägen framåt. Nu fortsätter vi tillsammans och jag är stolt över att få vara med och bidra!"

Tillsammans kommer vi att fortsätta sikta högt och nå nya mål, med våra kunder och medarbetare i fokus. Välkommen, Åse Bye!

För mer information, vänligen kontakta:

Malin T. Vester

E-post: malin.vester@bengtdahlgren.se

Bengt Dahlgren är samhällsbyggnadskonsulterna. Vi får samhället att leva.