Styrsystemet Gecko i spabadet Orchid från Bathlife

Det kanadensiska systemet Gecko är världsledande vad det gäller utveckling av spabadens styrsystem och motståndskraft mot vatten. Det är ett lättförståeligt system för användaren. Genom enkla knapptryckningar kontrollerar användaren hela sitt spa.

- Det känns kul att vi äntligen har fått till ett samarbete med Gecko. När vi kombinerar Gecko systemen till våra redan prisvärda kar får vi en mycket intressant produkt för spabadskunden. Ett liknande spabad med dessa funktioner ligger på det dubbla priset mot vad vi erbjuder våra kunder, säger affärsområdeschefen för Bathlife Marcus Kjellman.

Bathlife importerar spabad från Kina och säljer dem främst genom www.bathlife.se eller genom lokala återförsäljare.

Rekommenderat utpris för Orchid exkl frakt ligger på 64995 inkl moms.

Marcus Kjellman

marcus.kjellman@bathlife.se

Bathlife - en del i Trendimport Gruppen. Trendimport Gruppen (www.trendimport.se) är ett lönsamt bolag som omsatte 115 miljoner SEK 2008. Trendimport har haft en kraftig omsättningsökning varje år sedan starten 2003. Bolaget har ca 35 st anställda fördelat i Sverige, Norge, Danmark och Kina. Idag kan du hitta Trendimports varumärken i Sverige, Norge, Danmark, Estland, Lettland, Nederländerna.

• toalett
  • massagebadkar