Nyhet - EverydaySafe™

Nyhet - EverydaySafe™

EvereydaySafe™ är ett säkerhetsskåp anpassat till Ballingslövs kök och vår senaste nyhet. Här kan du förvara de ägodelar du är extra rädd om, väl dolt i köket. Säkerhetslådan ersätter en innanförliggande back i våra bänkskåp, alternativt högskåp. Skåpet öppnas som en vanlig back och använder Ballingslövs skenor med fullutdrag och mjukstängning. I lådan finns en grå bottenmatta i filt. Skåpet finns i vit kulör.

Skåpet är konstruerat i höghållfast stål och kan öppnas på två sätt:

- Fingeravtrycksläsare enkelt åtkomlig på undersidan av skåpet, med möjlighet att programmera fingeravtryck.

- Integrering via app för iPhone och Android där skåpet kan öppnas och stängas samt administrera användare och fingeravtryck.

Vi rekommenderar placering av skåpet i det för ändamålet anpassade skåpet EA62RES för enklare montering. Säkerhetsskåpet kan även monteras i Ballingslövs övriga stommar med 566 mm invändig bredd.

Säkerhetslådan väger 48kg.

EverydaySafe™ är säljklart 1 februari.

Se filmen om EverydaySafe™ här.

Ladda ned bilder på EverydaySafe™ nedan.

För mer information besök vår hemsida www.ballingslov.se

Besök vår inspirationsblogg vardagsgladje.se