Nya badrum från Ballingslöv!

Nya badrum från Ballingslöv!

1 juni gör Ballingslöv en mycket spännande lansering inom produktområdet badrum. Produkterna som lanseras är utvecklade för att passa den medvetna kunden som vill ha det lilla extra och en genomgående design i sitt hem.

Vårt nya unika tvättställ Stone tillverkat i kompositsten sätter verkligen rätt avtryck i badrummet. Tvättställen byggs för hand där stenen bearbetas och limmas ihop. Värt att nämna är att bottenplattan i tvättstället fräses ut för att få fall i botten. Tvättstället passar på Ballingslövs befintliga kommoder Bright och Lessmore och kommer i fem olika storlekar samt två färger. Den grå stenen (Silestone Eternal Serena) har stora vita ådror och efterliknar en natursten. Den vita stenen (Silestone Blanco Zeus extreme) är helt enfärgad.

Badprodukterna har också närmat sig vårt kökssortiment. Vi låter nu kök och badrum harmonisera med gemensamma färg- och träslag vilket ger en härlig möjlighet att matcha sitt kök med sitt badrum.

I samband med det nya färgsortimentet kommer Allhyllan och Topphyllan att erbjudas i samma kulörer och träutföranden som resterande badsortiment. Flertalet nyheter inom tillbehör, handtag, speglar och belysning lanseras i samband med övriga nyheter ovan. För mer information och översikt, besök vår hemsida www.ballingslov.se.

Sist ut i vår lansering är det nya ovanpåliggande tvättstället Val. De nya tvättställen är mycket smäckra i godset, något som är möjligt då de är tillverkade av safirkeramik. Tvättställen är ritade av den internationellt kända och respekterade designern Konstantin Grcic och kommer i tre utförande - två fyrkantiga och samt ett i rund design. Samtliga tvättställ i serien har ytskikt i vit blank glasyr.

Alla badnyheter är säljklara från 1/6 2020.

Ladda ner bilder på nyheterna nedan.

För mer information besök vår hemsida ballingslov.se.

2020-06-18 NYA BADRUM FRÅN BALLINGSLÖV!

Besök vår inspirationsblogg vardagsgladje.se