Jubilaren firar med ny lucka i gröngrått!

Jubilaren firar med ny lucka i gröngrått!

BALLINGSLÖV FYLLER 90 ÅR OCH FIRAR DETTA MED ATT LANSERA ETT JUBILEUMSKÖK, STIL, I EN HELT NY VACKER GRÖNGRÅ KULÖR. EN DETALJ ATT NOTERA ÄR ATT DEN NYA SLÄTA LUCKAN ÄR FÖRSEDD MED EN GREPPLIST I EN GRAFITGRÅ STRUKTURFÄRG SOM GER KÄNSLAN AV ATT GREPPA EN LIST MED METALLSTRUKTUR.

Lagom till Ballingslövs 90-årsjubileum lanserar den skånska kökstillverkaren ett helt nytt kök i en lika ny som spännande gröngrå färg, med betoning på grön. Jubileumsköket heter Stil och är en slät lucka i melamin, målad i glans 25. Stil-luckan har en ny sorts grepplist i en grafitgrå strukturfärg, en pulverlackning som ger den taktila känslan av att greppa en list med metallstruktur och som perfekt bryter av mot den släta luckan. Det är dessutom designat så att det är enkelt att hålla rent i grepplisten. Att välja den gröngråa kulören är att välkomna möjligheten till att skapa en ombonad och varm känsla i köket. Det är dessutom en kulör som fungerar fantastiskt fint med andra material som vi gärna väljer i köket, t.ex. vitpigmenterad ek och ljusa stenbänkar. Det är även en kulör som fungerar fint ihop med svarta och grå detaljer. När det kommer till köksmöblering, textilier och andra materialval, finns inga begränsningar, den gröngråa kulören är lika klockren till den ljusa skandinaviska stilen som till mörka träslag. Något som är extra roligt med jubileumsluckan är att denna ligger i Ballingslövs lägre prissegment, vilket gör den tillgänglig för fler köksspekulanter.