Laulupussi Oskar & Elleniltä!

Yksi suosituimmista Oskar & Ellen leluistamme on tullut takaisin, klassinen laulupussi joka on yhtä suosittu niin tarhassa kuin kotonakin. Oskar & Ellen valmistavat aivan ihania leluja kankaasta. Laulupussin lisäksi löytyy muita fiksuja ja hauskoja kangasleluja, kuten piknik-kori, ritarilinna ja työkaluvyö.

Toinen ajankohtainen lelu Oskar & Elleniltä on kukkaseppele, josta tulee suosittu tarvike kaikille iloisille lapsille nyt kun juhannus lähestyy.

Oskar & Ellen
Oskar & Ellenin lelut antavat virikkeitä lapsen mielikuvitukselle ja leikinhalulle kehittäen samalla lasta leikin aikana. Oskar & Ellenin valikoimassa on erilaisia, kivoja ja iloisenvärisiä kangastuotteita, joiden laatu on erittäin korkeatasoinen.

Babyshop
Babyshop.se on yksi Ruotsin johtavista kaupoista joka myy Internetin kautta vauvan- ja lastenvaatteita, leikkikaluja ja hoitolaukkuja. Babyshopista löydät merkkejä kuten Molo, Nova Star ja Skip Hop. Perheyritys on nopeasti kasvanut vaikuttajaksi muodikkaiden lastenvaatteiden saralla ja tällä hetkellä asiakkaita löytyy yli 20 maasta.

• laulupussi
  • babyshop