BAB är ny samarbetspartner till Derome Förvaltning

DBT Fastigheter Ingår i Deromegruppen som är Sveriges största familjeägda träindustri. De har lång erfarenhet och gedigen kunskap och deras ambition är att ligga i framkant när det gäller hållbar utveckling, med miljöaspekten i fokus. Det är ett expansivt fastighetsbolag som har för avsikt att växa under kommande år. Deras expansionsområde är i första hand på sträckan mellan Göteborg och Malmö.

- DBT Fastigheter är en ny partner till BAB och vi är glada att de valt oss och känner förtroende. Ombyggnaden innebär att det både blir en bygghandel och nya fina kontor i samma lokal. Precis som BAB, är deras ambition att ligga i framkant när det gäller hållbar utveckling och miljö och det gillar vi, säger Mikael Borgström, platschef region Malmö

• region halland
  • region nv skåne

Vår affärsidé är att vara byggmästaren som på bästa sätt hjälper våra kunder att nå framgång. Vi är lyhörda, ansvarstagande och sätter kunden i fokus. Våra kunder finns i såväl offentlig som privat sektor.