Nyhet -

Stort intresse för de nya lägenheterna i det första åttavåningshuset i centrala Åstorp

Onsdagen den 31 maj bjöd fastighetsbolaget 3Hus (systerbolag till BAB) in till visning av de nya lägenheterna i det första åttavåningshuset i Åstorp. Ett perfekt läge för den som vill bo bekvämt och centralt. Intresset var stort och det var främst fyrtio- och femtiotalister som kom. "Bekvämt och nära till service. Det är vad den lite äldre målgruppen är ute efter” säger Christer Andersson, VD för 3Hus.

Alla lägenheter har hög standard och en stor inglasad balkong som ger ljus och rymd. Bor du högt upp i huset har du dessutom en underbar utsikt. I slutet av året är det inflytt på hörnet av Västra vägen och Storgatan.

3Hus som ingår i den familjeägda koncernen BrA invest, där även BAB ingår, har stor betydelse för Åstorps utveckling och är en förebild inom bl a bostadsbyggande på små orter. De har också bidragit till många välbehövliga arbetstillfällen på orten. BrA invest blev dessutom årets företagare.

Läs artikel i HD

Läs artikel i BMZ