DECK - den trådlösa högtalaren som revolutionerar din musikupplevelse!

B4S – Brands For Success AB är mycket stolta över att kunna presentera SOL REPUBLICs nya trådlösa högtalare DECK utrustad med världsnyheten "Heist Mode™" på den Skandinaviska marknaden.

"Heist Mode™" är den nya trådlösa tekniken som gör det möjligt för upp till fem personer att koppla upp sig mot DECK samtidigt och på så sätt turas om att styra musiken. Nu kan alla vara DJ!

SOL REPUBLIC presenterar nu DECK - en helt ny, bärbar trådlös högtalare, framtagen för att revolutionera människors musikupplevelse världen över. DECK är den första och hittills enda trådlösa högtalare med 360 graders, kraftfullt, rundstrålande ljud, trådlös räckvidd upp till 100 meter utrustad med funktionen "Heist Mode™". Funktionen "Heist Mode™" tillåter upp till fem användare/enheter att samtidigt koppla upp sig mot DECK och man kan sedan turas om att styra musiken – Nu kan alla vara DJ och dela med sig av sin favoritlåt! Musik upplevs bäst tillsammans och med DECK är detta nu möjligt.

"Att utveckla vår vision om musikens betydelse för människor och inte bara tillverka hörlurar har varit en del av vår strategi sedan företaget grundades . Vi tror på musikens kraft och ville skapa en mobil högtalare som inte bara har bästa möjliga ljud utan också påverkar hur människor upplever och delar musik. Genom sina revolutionerande funktioner kommer DECK att medverka till utvecklingen kring hur musikälskare tillsammans upplever och lyssnar på musik." säger Scott Hix, VD och grundare av SOL REPUBLIC.

Om SOL REPUBLIC

SOL Republik är ett globalt hemelektronikföretag dedikerat att berika människors liv genom musik, design och teknik. Grundat av musikälskare utvecklar SOL REPUBLIC sina produkter från grunden för det rätta ljudet, utseendet, och med en känsla som inte liknar något annat på marknaden. För mer information om SOL REPUBLIC och deras fulla sortiment av produkter besök www.b4s.se och www.solrepublic.com.

SOL REPUBLIC säljs och marknadsförs i Skandinavien av B4S - Brands For Success AB. Vill du höra med om den spännande historien bakom varumärket, om du vill testa DECK eller ett par hörlurar kontakta Josefine Lagerström Pollak på B4S - 031 352 73 09 alternativt josefine@b4s.se