Personalstyrkan på Axel Group fortsätter växa

Elin Westin har haft sin första arbetsdag på Axel Group den 23 januari. Elin kommer arbeta inom områdena kundtjänst, support och kommunikation med placering i Stockholm.

Elin är uppvuxen i Hudiksvall och har tidigare arbetat med administration, sälj och service. Hon har alltid trivts bra i arbetsroller som innebär mycket kundkontakt vilket kommer väl till pass i den snabba expansion vi nu är inne i. Elins största intressen är kultur, samhällsfrågor och språk.

Axel Group kommer under 2012 positionera sig yterliggare på personlarmsmarknaden med kundservice på en ny nivå. För detta är medarbetare som Elin en viktig del.
– Johannes Jacobsson VD

Vi hälsar Elin välkommen och önskar lycka till.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Johannes Jacobsson, VD, Axel Group AB
tel +46 704 62 62 62, e-post johannes.jacobsson@axel.se