Svensk Innebandy i samarbete med Avisita

Svensk Innebandy med Innebandy-VM 2014 har tecknat avtal med Avisita som är en av Sveriges mest framgångsrika leverantörer av skräddarsydda bokningskoncept.

I rollen som officiell bokningspartner ansvarar Avisita för projektledning, bokning och administration av hotell, transporter, kringarrangemang samt det Internationella Innebandyförbundets kongress.

- Vi är oerhört stolta över att vara partner i ytterligare ett betydelsefullt VM. Många känner inte till oss i den här formen av samarbeten. Avisita är så mycket mer än bara ett traditionellt bokningsbolag och har genomfört den här typen av arrangemang under flera års tid, säger Karolina Flink, VD

För mer info, vänligen kontakta:

Karolina Flink, VD Avisita Travel AB:
0709-664 668, karolina.flink@avisita.com

Magnus Nilsson, arrangemangsansvarig Svensk Innebandy:
0760-38 20 41, magnus.nilsson@innebandy.se

• innebandy
  • evenemang

Om Avisita

Avisita är totalleverantör av skräddarsydda bokningskoncept för företag, evenemang och destinationer. Med hög kompetens, system och verktyg för bokning, administration och styrning, driver vi uppdragen med fokus på våra kunders framgång.
Läs mer på www.avisita.com

Om Svensk Innebandy

Över 500 000 svenskar spelar innebandy regelbundet i lag, på jobbet, med kompisar eller i skolan. Det finns omkring 120 000 licensierade spelare och innebandyn är idag Sveriges näst största lagidrott efter fotbollen. Innebandy-VM arrangeras av Svensk Innebandy i Göteborg den 5-14 december 2014.
Läs mer på www.wfc2014.com

Relaterat innehåll

Kommersiella partners som intäktsmotorer till evenemang - Avisita håller seminarium på TUR

Evenemangs- och kongressbesökare spenderar stora summor på destinationen vid sitt besök. Hur kan evenemangsarrangören aktivt få del av dessa intäkter som de är upphov till? Välkommen till ett matnyttigt seminarium på TUR-mässan där Avisita tillsammans med Rally Sweden (Svenska Rallyt AB) visar hur kommersiella partnerskap blir intäktsmotorer åt evenemangsarrangören.

Avisita officiell bokningspartner för två nya mästerskap i innebandy

Svensk Innebandy fortsätter det framgångsrika samarbetet med Avisita som officiell bokningspartner. Parterna har skrivit avtal om två internationella evenemang, Champions Cup 2016 i Borås och U19-VM 2017 i Växjö. Avisita blir mästerskapens centralbokning för boende, transporter och kringarrangemang. Servicen förenklar för deltagare, publik och partners att planera och boka evenemangsbesöket.

Avisita blir officiell bokningspartner för SM-finalerna i innebandy 2015-2017

Svensk Innebandy och Avisita fortsätter det framgångsrika samarbetet där Avisita i egenskap av officiell bokningspartner samordnar bokningarna för deltagare och besökare vid förbundets evenemang. Nu skriver parterna avtal om samarbete för SM-finalerna i Ericsson Globe, Stockholm, för 2015 och ytterligare 2 år.

VM-bussen tar publiken över dagen till VM i innebandy i Göteborg

Du kanske bor i Mariestad? Eller Uddevalla, Halmstad, Vara eller Vårgårda? Med VM-bussen tar sig innebandyfansen smidigt till årets internationella innebandyfest och den blågula resan mot guld - VM i innebandy i Göteborg den 5-14 december. Bussturerna går tur och retur över dagen från flera platser i Västsverige. Boka och betala direkt på hemsidan för VM i innebandy!

Avisita på turné - bjud in oss!

I höst åker vi land och rike runt med Avisita-bilen för att träffa nya och befintliga kunder. Bokar ditt företag mycket logi och konferenser och vill höra om hur Avisitas skräddarsydda bokningstjänster kan avlasta för er - bjud in oss!

I valet och VM-kvalet

Så här dagarna efter valdagen är det mycket känslor i omlopp för alla.