Henrik Johansson och Peter Liljeroos är redo att möta kunderna i den nya butiken.

​Nokas öppnar ytterligare en säkerhetsbutik i Göteborg

Efterfrågan på säkerhetstjänster ökar och Nokas slår nu upp portarna på sin tredje butik i Göteborg.

- Det ligger i Nokas strategi att växa genom förvärv och organiskt och med vår nya butik utökar vi vår geografiska täckning ytterligare. Vi är glada över att kunna erbjuda kompletta säkerhetslösningar för både befintliga och nya kunder, säger Peter Liljeroos, regionchef på Nokas Teknik.

- Nokas säkerhetsbutiker, med allt inom lås och säkerhet, finns redan på två ställen i Göteborg, men vi ser en ökad efterfrågan och vill utveckla verksamheten och har därför valt att öppna butik nummer tre på August Barks gata 23B i Västra Frölunda. Vi har redan kontor och larmcentral på adressen och nu känner vi att vi knyter ihop säcken, säger Henrik Johansson, butiksansvarig på August Barks gata.

För mer information kontakta:
Peter Liljeroos, regionchef Väst, Nokas Teknik, tel 031-380 68 02, peter.liljeroos@nokas.com
Henrik Johansson, butiksansvarig, August Barks gata, tel 031-380 69 28, henrik.johansson@nokas.com

Nokas är en ledande säkerhetskoncern med verksamhet i Norge, Sverige och Danmark. Bolaget grundades 1987 och har 9 000 medarbetare inom tre divisioner: Cash Handling, Security och Systems.

Nokas är totalleverantör av säkerhetslösningar och kontanthantering, för offentlig och privat verksamhet. I ett samspel mellan människor och tekniska lösningar tryggar vi liv och egendom, dygnet runt, landet runt, bättre än någon annan!