Från vänster: Mia Michanek, head of business control, Jennie Sörman, HR-chef, Matilda Pettersson, kommunikations- och marknadschef.

Vi vann pris på Stora Karriärdagen 2023!

I februari i år fick vi reda på att vi är ett av årets Karriärföretag 2023, en utmärkelse som har delats ut sedan 2011. I förra veckan var det prisutdelning på Berns salonger i Stockholm, och vi lyckades knipa priset för ”Bästa aktiviteter inom employer branding 2023”.

Jennie Sörman, HR-chef på Avarn Security, tog emot priset:

– Vi är väldigt stolta och glada över att uppmärksammas för våra insatser inom området employer branding. Som många andra företag så har vi ett stort behov av att rekrytera duktiga medarbetare till säkerhetsbranschen, och vi har det senaste året samordnat, utvecklat och ökat insatserna för att visa vilka Avarn Security är och varför man ska arbeta hos oss. Det är såklart även ett ständigt pågående internt arbete, där vi på olika sätt skapar förutsättningar för att få medarbetare att vilja stanna och utvecklas hos oss.

Jennie Sörman, HR-chef på Avarn Security
Tel. 070-869 99 87, e-post jennie.sorman@avarnsecurity.com