Jennie Sörman, HR-direktör på Avarn Security med Karriärföretag 2024-diplomet.

Nominerade inför Stora Karriärdagen 2024

Varje år väljer Karriärföretagen ut ett antal arbetsgivare som är mest attraktiva för unga att göra karriär på i Sverige utifrån vissa kriterier.

Avarn Security var under föregående år nominerat i tre kategorier och vann kategorin ”Bästa aktivitet inom employer branding”. I år är vi åter igen nominerade i tre kategorier, och 2024 har vi möjlighet att ta emot pris för:
  • Årets employer branding-företag
  • Årets VD
  • Årets employer branding-person

– Employer branding är ett långsiktigt arbete där det inte lönar sig med genvägar eller påkostad marknadsföring. Ett viktigt område för årets arbete har varit att fokusera på alla de viktiga medarbetare som valt Avarn Security som arbetsgivare och som varje dag bidrar till att Avarn är det självklara valet för många och trogna kunder. Att för andra året i rad nomineras i tre kategorier är otroligt glädjande och är för mig som HR-direktör ett kvitto på att vi har branschens bästa medarbetare!

Priserna delas ut under Stora Karriärdagen 2024 på Berns Salonger den 9 oktober.

Jennie Sörman, HR-direktör Avarn Security
Mejl: jennie.sorman@avarnsecurity.com