Den 22 oktober äger finalen i Monteringsmästerskapen 2023-2024 rum på branschmässan Skydd.

Sveriges snabbaste montör utses på branschmässan Skydd

Snart är det äntligen dags. Den 22 oktober avgörs Monteringsmästerskapen 2023-2024. Då utser ASSA ABLOY Sveriges snabbaste montör. Finalen äger rum på säkerhetsbranschens viktigaste evenemang: Skydd. Där samlas kunder, leverantörer och installatörer och är därför ett perfekt tillfälle att visa vem som är snabbast när det verkligen gäller.

– Vi ser fram emot en spännande och jämn final, säger Johan Westerwall, försäljningschef på ASSA ABLOY Opening Solutions. Vi såg under kvalificeringsperioden att det finns många snabba montörer bland våra återförsäljare.

Johan Westervall, försäljningschef på ASSA ABLOY Opening Solutions.

Johan Westerwall fortsätter:

– Det är extra kul att finalen äger rum på Skydd där representanter för hela vår bransch möts. Vi räknar med ett stort intresse.

Finalisterna ska på tid montera och koppla ett elslutbleck i 900-serien från ASSA ABLOY i en aluminiumprofil från SAPA. Kvalificeringen till finalen har pågått under en tid och nu är till slut finalfältet klart.

Finalisterna kommer från bland annat Certego, Great Security och Dalek Lås, och från orter som Göteborg, Karlstad och Lund. Finalen direktsänds på tv-skärmar i montern samt i sociala medier.

Detaljer om finalen

Datum: 22 oktober
: 14.00
: Monter A13:10 på Skydd, Stockholmsmässan
Biljetter:
Hämta din fribiljett här

Må snabbaste montör vinna!