Ny kommunikationstavla för flerbostadsfastigheter

Ny kommunikationstavla för flerbostadsfastigheter

Tydlig och flexibel kommunikation med hyresgäster

Med nya kommunikationstavlan Agera 19 får fastighetsägare möjlighet att kommunicera med sina hyresgäster och smidigt hantera information, samtidigt som företagets grafiska profil exponeras i trapphusen.

Fastighetsägaren väljer själv vad som ska presenteras och hur det Windowsbaserade gränssnittet ska se ut. Det kan innehålla allt ifrån busstidtabeller och väder till individu­ell information som att boka tvättstugan, göra felanmälan, energiför­brukning och meddelanden till lägenhetsinnehavare.

Kommunikationstavlans pekskärm är beprövad för offentliga miljöer. Den är vatten- och dammtålig och innehåller ingen fläkt eller hårddisk som kan gå sönder. Rörelsedetektion gör att skärmen enbart är aktiv när den används. Agera 19 är utrustad med en läsare. Det är via den och en beröringsfri nyckel lägenhetsinnehavarens identifieras och får tillgång till individuell information.

All publicering av information görs centralt utan att förvaltaren behöver lämna skrivbordet. Vid publicering används vanliga filformat som jpeg, png och gif. Agera 19 finns i svart eller vit och är till försäljning nu.

Kategorier

Aptus utvecklar och tillverkar kundnära säkerhets- och informationssystem för tryggare fastigheter och trevligare boendemiljö.