ASSA SMARTair dörrläsare SKAND – inga borrhål, inga kablar

ASSA SMARTair dörrläsare SKAND – inga borrhål, inga kablar

ASSA lanserade i våras SMARTair System dörrläsare SKAND – en offline läsare som inte kräver några borrhål i dörren.
Den är baserad på beröringsfri MIFARE-teknik så om du redan har ett MIFARE- kort och vill slippa nyckelhantering, kan du enkelt använda samma kort på t.ex. dina innerdörrar. Loggar sparas i både läsare och på kort.

• Installationen är enkel, inga ingrepp i dörren och ingen kabeldragning
  • Du kan flytta läsaren – inga märken på dörren
  • Den påverkar inte brandklassning på en dörr
  • Personer, behörigheter och schema administreras i en lätthanterlig programvara