Aptus har bytt kostym

Aptus har bytt kostym

Nu har vi tagit vårt pick och pack och flyttat från Askim i Göteborg till nya fina nyckelfria lokaler i grannkommunen Mölnlycke. Som vanligt är vi noga med att ha allt under ett tak för att kunna erbjuda bästa möjliga produktkvalitet och service.

Utvecklings-, support-, sälj-, marknads- och ekonomiavdelning, samt lager och produktionsavdelning har tagit plats i Bråta utanför Mölnlycke.

- Genom denna flytt får vi nya fräscha lokaler med exempelvis mer lageryta, vilket gör att vi kan optimera vår verksamhet och lägga en grund för spännande framtida satsningar, säger Jerker Krabbe, vd Aptus Elektronik AB.

Aptus kommer att dela byggnad med ASSA OEM och Copiax, men vi är givetvis fortfarande ett fristående bolag inom ASSA Abloy-koncernen.

Nu hittar du oss på adressen: Åkarevägen 1, 435 33 Mölnlycke.