Starta din vistelse med inspirationspass och nätverksaktiviteter

Starta din vistelse med inspirationspass och nätverksaktiviteter

Onsdag 25 mars arrangeras Connecting Forum i anslutning till inledningen av Åre Business Forum. Här kan du bland annat anmäla dig till testkörning med Audi och utbildning med Facebook, helt enkelt en härlig inledning på evenemanget där du kan välja bland aktiviteter inomhus såväl som utomhus.

​Connecting Forum pågår onsdag eftermiddag kl 13.00 - 16.30

​Nätverksaktiviteter

13.00 – 16.30 Audi testdrive
"Get behind the wheel" och dela en unik körupplevelse.

13.30 – 16.00 Skidåkning med SkiStar
Passa på att nätverka i skidbacken och samtidigt få coaching av SkiStars professionella instruktörer.

​14.00 – 15.30 Vinterlöpning med MyMOWO
Ladda energi inför fullspäckade dagar med en uppiggande vinterjogg.

14.00 - 15.00 Yoga med MyMOWO
Här fokuserar vi på att landa och hitta lugn och fokus. Genom de traditionella yogaövningarna stärker och mjukar vi upp hela kroppen!

Inspirationspass

14.00 - 14.20 ​Få ut mer pengar ur bolaget – utan att jobba mer
​Värd: Företagarna
Lär dig smarta knep för hur du bäst fördelar uttaget av lön, utdelning, pension och andra förmåner. Genom ett smartare upplägg kan du utan att jobba mer få ut större värden ur bolaget. Du kommer också att få lära dig några smarta sätt för att få bättre betalt för samma jobb.

​14.30 - 14.50 Det som utmärker framgångsrika chefer och företagare
​​Värd: Företagarna
Varför lyckas vissa chefer och andra inte? Här får du konkreta exempel på hur du kan ändra ditt ledarskap och skapa resultat som du tidigare inte lyckats nå. Alla exempel är hämtade från över 200 företagsbesök hos några av landets vassaste företagare.

15.00 - 16.00 Att lyckas med annonsering i en mobil värld
Värd: Facebook
I den här sessionen kommer du få insikter kring hur människor idag konsumerar innehåll, nya trender och hur du som annonsör kan bygga kommunikation för den mobila världen. Sessionen introduceras av Facebooks regionchef i Norden, Martin Ingemansson, för att sedan följas av de viktigaste insikterna kring modern annonsering.

​​​Alla aktiviteter under Connecting Forum ingår i ditt deltagarpass till Åre Business Forum 25-27 mars. ​Boka aktiviteterna i samband med din anmälan.

Klicka här för att boka deltagarpass.

Åre Business Forum är en arena med många spännande möten i en fantastisk miljö på Copperhill Mountain Lodge i Åre. Det är Nordens motsvarighet till World Economic Forum i Davos, med fokus på affärer, investeringar och nya kontakter. På plats finns ägare, koncernledningar, viktiga nationella aktörer, de bästa tillväxtbolagen i Norden samt några av våra främsta politiker.