Framstående ledare och entreprenörer är talare på Deloittes kvinnliga nätverk 19 april i Åre.

Framtidens ledarskap i fokus på Deloittes kvinnliga nätverk 19 april!

Deloittes kvinnliga nätverk är ett unikt tillfälle att utbyta erfarenheter, knyta nya kontakter och inspireras tillsammans med kvinnor på olika positioner från hela landet. Årets träff innehåller ett fullspäckat program med högaktuella entreprenörer och ledare som delar med sig av sina stories.

Temat är framtidens ledarskap där vi kommer lägga extra fokus på att diskutera hur vi tillsammans skapar ett mer inkluderande och hållbart näringsliv.

Årets talare är Hélène Barnekow, Susanna Campbell, Pernilla Wikman, Ninni Franceschi, Johanna von Sydow och Katarina Zell.

Moderatorer är Ida Hansson Brusewitz, nyhetschef Di Digital och Günther Mårder, vd Företagarna.

Klicka här för att komma till anmälan.
Programmet uppdateras löpande på arebusinessforum.se

Träffen arrangeras i samarbete med Deloitte, Nordea, Telia, Nasdaq, Företagarna och Dagens industri.

Åre Business Forum är arenan med många spännande möten i en fantastisk miljö på Copperhill Mountain Lodge i Åre. Det är Nordens motsvarighet till Davos med fokus på hållbara affärer, investeringar och nya kontakter. På plats finns entreprenörer, ägare, koncernledningar, viktiga nationella aktörer, några av de bästa tillväxtbolagen i Norden samt några av våra mest aktuella politiker.