Fler starka namn till årets program!

Fler starka namn till årets program!

Lyssna till några av de främsta entreprenörerna, innovatörerna, företagsledarna och politikerna i Sverige, när vi efter närmare två år av väntan, åter igen kan arrangera Nordens motsvarighet till Davos. Här kan ni se fram emot tre fullspäckade dagar där aktuella ämnen som ekonomi, finansiering, gröna revolutionen, omställning, omvärld, handel, innovationskraft och företagande diskuteras. Helt enkelt - Sveriges främsta mötesplats för tillväxt, affärer och nya kontakter!

I årets program deltar bland andra Annie Lööf, partiledare Centerpartiet, Jens Henriksson, koncernchef och vd Swedbank, Josefine Landgård, grundare KRY och Mantle, Håkan Lundstedt, koncernchef och vd Synsam Group, Anna Bäck, vd Kivra, Stefan Sjöstrand, vd SkiStar, Annika Winsth, chefekonom Nordea, Fredrik Hjelm, CEO & Co-founder Voi Technology, Emilie Stordalen, delägare Strawberry Group & Nordic Choice Hotels och Jörgen Wedefelt, chef Audi Sverige.

Program och fler talare hittar ni på arebusinessforum.se
För att komma direkt till anmälan och bokning av boende klicka här >>>

Regioner

Åre Business Forum är arenan med många spännande möten i en fantastisk miljö på Copperhill Mountain Lodge i Åre. Det är Nordens motsvarighet till Davos med fokus på affärer, investeringar och nya kontakter. På plats finns entreprenörer, ägare, koncernledningar, viktiga nationella aktörer, några av de bästa tillväxtbolagen i Norden samt några av våra främsta politiker.