En av Sveriges starkaste röster för ett nyskapande affärsliv är keynote speaker under Åre Business Forum

Lisa Lindström, Vd på Doberman, är en av Sveriges starkaste röster för ett nyskapande affärsliv och ledarskap i ett naturligt kretslopp med samhället. Allt med design som drivkraft. Hon driver även Dobermans investmentbolag, Doberman Forward, som är en central spelare på startupscenen.

Som grundare av designbyrån Doberman med kontor i New York och Stockholm är Lisa en flitigt anlitad konsult av ledande Svenska och internationella företag. Under ledning av Lisa har Doberman flertalet gånger inte bara utsetts till Sveriges bästa inom sin bransch, utan också till Sveriges bästa arbetsplats och ett av Sveriges mest innovativa företag. Med oortodoxa metoder för innovation och ett nytt sätt att se på både medarbetarupplevelse och kundupplevelse har Lisa belyst helt nya vägar att ta sig an förändringsprocesser i företag.

Lisa har utnämnts till en av framtidens kvinnliga ledare och mottagit Kungliga Patriotiska Sällskapets näringslivsmedalj. Hon har varit industrirådgivare till regeringen och är idag, vid sidan av sin roll som Vd för Doberman, styrelseordförande för Utbildningsradion.

Lisa föreläser om innovation, digital transformation, design och nyskapande ledarskap för förändring. Eller med andra ord; om att våga, vilja och kunna ta sig an nya utmaningar i en föränderlig värld.

Lisa är en del i Almis investerarpanel under Almi Pitch Event samt keynote speaker under Åre Business Forum 27-29 mars.

Klicka här för att komma direkt till anmälan.

Mer information om program och praktisk information