Nål mot Mål sprider kunskap på arbetsplatsenifokus.se

NPF och HR fokuserade Nål mot Mål sprider kunskap på arbetsplatsenifokus.se

Nål mot Mål har bakgrund som HR inom systematiskt arbetsmiljöarbete, organisatorisk och social arbetsmiljö. Detta inkluderat rehabilitering och rekrytering. Hon är även certifierad handledare i sorgbetarbetning. Metodiken hon ofta använder är utifrån kunskapen som professionell certifierad coach enligt ICFs riktlinjer. Marianne har gedigen HR erfarenhet där NPF-stöd står i fokus. Hon arbetar med NPF inriktat stöd mot företag, chefer, medarbetare och enskilda individer. Nål mot Mål skräddarsyr utifrån behov. De identifierar problematik tillsammans med organisationen och skapar överenskommelser kring uppdraget.

Gå in på Nål mot Nåls kunskapsprofil. Där hittar du kunskapsinlägg som publiceras förra veckan och självklart är de med i utskicket om " Psykisk hälsa på arbetsplatsen" 31/5

Varmt välkommen hälsar arbetsplatsenifokus.se

• Stockholm

arbetsplatsenifokus.se är den första och största opartiska plattformen i arbetet mot framtidens ARBETSPLATS, ARBETSLIV & ARBETSSÄTT. Vårt fokus är att kunskapshöja Sverige genom samlad kunskap och  kompetenta experter, forskare och leverantörer på en och samma plattform. Att lyfta branschen i sin helhet. Vi har samlat bredden av kunskap på en och samma plats. Här kan läsaren aktivt finna kunskap och samtidigt söka leverantörer på en opartisk samlingsplats.