Våra sanningar med Vivi och Carin på liveturné våren 2022

Våra sanningar med Vivi och Carin på liveturné våren 2022

Hösten 2021 uppträdde de för ett fullsatt jublande Chinateatern i Stockholm. Våren 2022 är det dags igen – Våra sanningar med Vivi och Carin tar ut liveshowen till ytterligare sex städer runtom i Sverige.

Tycker du att livet som mamma är tufft? Bra, det gör Carin och Vivi också!

Våra sanningar med Vivi och Carin är podden som pratar om föräldraskapet med hög igenkänningsfaktor, mycket humor och utan filter. Med kirurgisk skärpa, men helt utan röd tråd, dissekerar Carin och Vivi mammalivets utmaningar och glädjeämnen. Det är högt och lågt, skratt och gråt – allt i en härlig och ologisk blandning.

Poddens tre huvudbudskap är:

1. Vad du än känner så är du inte ensam.
  2. Vi är ALLA är de bästa mammorna till just våra barn.
  3. Allt blir bättre om du stoppar det i ett korvbröd!

Det ska bli så himla kul att få åka ut i landet och möta våra fantastiska lyssnare. Vi har längtat så länge att få göra vår show och nu vill vi aldrig gå ner från scenen, säger Carin da Silva.

Vi har två målsättningar med vår show. Att när publiken går därifrån ska de ha både träningsvärk i magen och kiss i trosan av allt skrattande. Med tanke på att vår publik mestadels är mammor med minimal tid till träning samt svajiga knipmuskler, är vi säkra på att vi når det målet, säger Vivi Wallin.

Välkomna till en kväll fylld med sång, dans, listor, tävlingar och mycket mer. Lyssnar du på podden så vet du – inget kommer bli som du förväntar dig!

Turnéplan

• 06-feb, Örebro