Totalt Jävla Mörker ger sig ut på turné i höst

Totalt Jävla Mörker ger sig ut på turné i höst

Efter sommarens och vårens hyllade spelningar är det nu klart att Totalt Jävla Mörker ger sig ut på turné i höst. Premiärspelningen är på Close-Up-båten ikväll.

Våren och sommarens spelningar har varit en stor succé för återuppstådda helvetespunkarna i Totalt Jävla Mörker. Rocknytt delade ut suveräna 10 av 10 och tyckte att giget ”var av den kalibern som gör att jag kommer minnas dem tills jag dör eller får demens. Total perfektion.” och Norran menade att det var ”Totalt jävla kross!” och delade ut 5 av 5.

Nu är det klart att Totalt Jävla Mörker ger sig ut på turné i höst. Denna gång får sig även Finland och Norge ett besök de sent kommer att glömma. Totalt Jävla Mörker är också aktuella med en ny 7” vinyl som släpptes på D-takt & Råpunk Records i september.

Totalt Jävla Mörker har under sin 15 år långa karriär släppt fyra kritikerrosade album. Bandet som härstammar från Skellefteå är ett respekterat liveband och har gjort sig ett namn genom sina beryktade konserter.

Totalt Jävla Mörker ska upplevas live.

Turnéplan
22/10 Close-Up-båten