Nu släpps biljetterna till Melodifestivalen 2020!

Nu släpps biljetterna till Melodifestivalen 2020!

Ta chansen att uppleva Melodifestivalen live, på plats i arenan! Matinéföreställningarna är en fantastisk upplevelse för barnfamiljen, fredagarnas genrep är bästa sättet för de som vill se bidragen först av alla och att vara på plats under själva TV-sändningen – det är något alldeles extra, spänningen känns i luften och stämningen är oslagbar.

Biljetterna är nu släppta på ticketmaster.se

Det blir Lina Hedlund, Linnea Henriksson och David Sundin som hälsar publiken välkommen när det är dags för hela Sveriges fest i februari. Med start i Linköping tar trion med tittarna på Melodifestivalens sex veckor långa turné med slutstation Stockholm där vinnaren och Sveriges representant i Eurovision Song Contest ska utses.

Melodifestivalen 2020 besöker Linköping, Göteborg, Luleå, Malmö, Eskilstuna och Stockholm.

Linköping, Saab Arena

Fredag 6 mars - Genrep
Lördag 7 mars - Matinégenrep
Lördag 7 mars - FINAL

Blixten & Co representerar ett 80-tal av Sveriges mest framstående artister och producerar konserter, shower, musikaler, teater och dansföreställningar över hela Skandinavien.

Blixten & Co producerar bland annat Lisa Nilsson-Kvinnan som är jag, ART, humorgruppen Stallet-Måndagsklubb på Rival, Mia Skäringer-No more fucks to give, Lola, Eric Gadd-OMG, Melodifestivalen och turnéer med artister som Veronica Maggio, Petter, Sarah Dawn Finer, Weeping Willows, Thomas Stenström, Pale Honey, Newkid, Moto Boy, Linn Koch-Emmery, STOR.

Blixten & Co är sedan december 2018 del av nätverket All Things Live, den största oberoende aktören i Norden inom live-/underhållningsindustrin. Vårt partnerskap i All Things Live täcker hela spektrumet från lokala norska akter till svenska musikproduktioner och danska stand-up-evenemang till arenakonserter med internationella artister som The Rolling Stones, Celine Dion, Green Day, Britney Spears och Eminem.