Nu kan man köpa biljetter till Blixten & Co:s produktioner med SAS EuroBonus-poäng

SAS och Blixten & Co inleder nu ett nytt samarbete tillsammans med Biljettforum. Från och med idag kan SAS EuroBonus-medlemmar köpa biljetter till flera av Blixten & Co:s populära produktioner med sina EuroBonus-poäng. Poängen kan användas för att få uppleva några av Sveriges största artister så som Veronica Maggio, Orup, Petter, Lena Philipsson, Sarah Dawn Finer och Johan Rheborgs föreställning "En man som heter Ove”.

SAS och Blixten & Co har sedan tidigare ett framgångsrikt samarbete. SAS har till exempel genomfört engagerande livespelningar ombord på flygplan med artister som är knutna till Blixten & Co. Blixten & Co tar också löpande fram spellistor med aktuell musik som SAS resenärer uppskattar. Nu fördjupas samarbetet genom att SAS EuroBonus-medlemmar erbjuds möjligheten att använda sina poäng för att gå på Blixten & Co:s konserter och shower i Sverige.

– EuroBonus har 4,4 miljoner medlemmar som dagligen tjänar in poäng genom att flyga, betala med sitt kreditkort eller genom att handla hos någon av våra partners. Nu ger vi dem ytterligare en möjlighet att använda sina poäng till någonting roligt, säger Nils Lindhe, Head of SAS EuroBonus.

EuroBonus-medlemmarna kan nu välja att spendera sina poäng på att få uppleva några av Sveriges största artister: Veronica Maggio, Jerry Williams, Lena Philipsson, William Spetz, Benny Anderssons Orkester, Petter, Orup, Ison & Fille, Sarah Dawn Finer och Johan Rheborgs föreställning "En man som heter Ove”.

– Det känns oerhört glädjande att vårt lyckosamma samarbete resulterat i ytterligare en lösning för våra gemensamma kunder. Nu kan SAS kunder använda sin lojalitet för att uppleva våra evenemang och upplevelser, säger Henrik Berndtson, VP Sales och delägare på Blixten & Co.

För att köpa biljetter med dina EuroBonus-poäng gå till www.biljettforum.se/eurobonus

Mer information om samarbetet www.blixten.se/saseurobonus

För mer information kontakta:
Blixten & Co
Sophie Henningson