Mia Skäringer till Tele2 Arena lördagen den 23 november för ”The Final Fuck”!

Mia Skäringer till Tele2 Arena lördagen den 23 november för ”The Final Fuck”!

Skriv upp lördagen den 23 november i almanackan, för då blir Tele2 Arena i Stockholm slutdestinationen för Mia Skäringers ”Avig Maria – No More Fucks To Give”. Kvällen till ära går under namnet ”The Final Fuck” och innehåller dessutom några extra överraskningar. Biljetterna släpps imorgon/fredag kl. 12.00 via miaskaringer.se

- Alltså…, sån mäktig känsla. Jag vill fira vår framfart i ett brutalt avslut - eller kalla det hellre början om du vill. Vi gör det ihop, vi gör det på teletvå och jag bjuder in några hemliga gäster. Om du inte sett eller vill se igen. Detta är min kärlek till dig!, hälsar Mia.

För snart ett år sedan hade Mia Skäringer urpremiär med sin föreställning ”Avig Maria – No More Fucks To Give”. En revolutionerande föreställning som älskats av publiken och hyllats i media samt slagit publikrekord med 6 utsålda Ericsson Globe och 5 utsålda Scandinavium. Till hösten genomförs en tredje turnévända runt om i Sverige plus en kväll i Oslo.

Nu är det även klart för grande finale av ”Avig Maria – No More Fucks To Give”.
Lördagen den 23 november genomför Mia Skäringer ”The Final Fuck” i Tele2 Arena i Stockholm. Biljetterna släpps imorgon, fredagen den 20 september, kl. 12.00

Manus: Mia Skäringer
Regi: Helena Bergström

Föreställningen presenteras av Blixten & Co, Tillman och Loblou

Skrivet om föreställningen
Det här är showen vi kommer berätta om för våra barnbarn
5 getingar, Expressen

Mia Skäringers show är ett ”väckelsemöte”
5/5, Jönköpingsposten

Behovet av Mia Skäringer är stort. Kärleken till Mia Skäringer öronbedövande. Hon svarar med en storslagen föreställning gjord för arenor. Rockband, dansare, imponerande ljusshow. Känslostark, ilsken och rolig.
4 plus, Aftonbladet

Högsta betyg till Skäringer! …den stora styrkan i föreställningen är just att hon ger kvinnorna en röst. Ja, kvinnorna i plural – för Skäringer är mångsidig och kan ta sig an flera perspektiv med samma älskvärdhet. …ordet ”fantastiskt” är det som hörs mest efteråt.
Betyg 5, Corren

Stående ovationer tyder på att vi inte bara är redo, utan att vi längtar efter denna råa och ocensurerade feminism, som ruskar om gamla föreställningar.
5/5, NWT

Skäringer – ett knippe power som har fått nog
5/5, Östgöta Correspondenten

Föreställningen är modig, grov och därför rolig.
4/5, GP

Rått, närgånget och mäktigt med Skäringer.
4/5, Värmlands Folkblad

Skäringer bjöd på äkthet. Helt klart efterlängtat av publiken som aldrig tycktes vilja sluta klappa händerna och busvissla – både innan, under och efteråt.
5/5 Nerikes Allehanda

Turnéplan hösten 2019 - Avig Maria ”No more fucks to give” + ”The Final Fuck”
24 oktober – Luleå, Coop Norrbotten Arena
25 oktober – Luleå, Coop Norrbotten Arena (slutsålt)
26 oktober – Örnsköldsvik, Fjällräven Center (slutsålt)
27 oktober – Östersund, Östersunds Arena/Staaren Savka (slutsålt)
31 oktober – Kristianstad, Kristianstad Arena (fåtal)
1 november – Lidköping, Sparbanken Lidköping Arena (fåtal)
2 november – Sandviken, Göransson Arena
3 november – Leksand, Tegera Arena
7 november – Malmö, Malmö Arena
8 november – Jönköping, Kinnarps Arena (slutsålt)
9 november – Göteborg, Scandinavium (slutsålt)
10 november – Göteborg, Scandinavium (slutsålt)
11 november – Göteborg, Scandinavium
14 november – Stockholm, Ericsson Globe (slutsålt)
15 november – Oslo, Spektrum
16 november – Karlstad, Löfbergs Arena (slutsålt)
17 november – Linköping, Saab Arena
23 november – Stockholm, Tele2 Arena ”The Final Fuck” - biljettsläpp 20/9

Hemsida: miaskaringer.se
Instagram @miaskaringerlazar
facebook.com/miaskaringer

Biljettinformation
Biljetter till ”Avig Maria – No More Fucks To Give – The Final Fuck” släpps den 20 september kl 12.00 via miaskaringer.se

www.mynewsdesk.com/se/blixtenco/latest_media

För intervjuförfrågningar och pressackrediteringar
vänligen kontakta Sandra Nordin, Blixten & Co, sandra@blixten.se, 0706-973959

Blixten & Co representerar ett 80-tal av Sveriges mest framstående artister och producerar konserter, shower, musikaler, teater och dansföreställningar över hela Skandinavien.

Blixten & Co producerar bland annat Lisa Nilsson-Kvinnan som är jag, ART, humorgruppen Stallet-Måndagsklubb på Rival, Mia Skäringer-No more fucks to give, Lola, Eric Gadd-OMG, Melodifestivalen och turnéer med artister som Veronica Maggio, Petter, Sarah Dawn Finer, Weeping Willows, Thomas Stenström, Pale Honey, Newkid, Moto Boy, Linn Koch-Emmery, STOR.

Blixten & Co är sedan december 2018 del av nätverket All Things Live, den största oberoende aktören i Norden inom live-/underhållningsindustrin. Vårt partnerskap i All Things Live täcker hela spektrumet från lokala norska akter till svenska musikproduktioner och danska stand-up-evenemang till arenakonserter med internationella artister som The Rolling Stones, Celine Dion, Green Day, Britney Spears och Eminem.