Mia Skäringer på arenaturné med Avig Maria - No more fucks to give!

Mia Skäringer på arenaturné med Avig Maria - No more fucks to give!

I november återupptar Mia Skäringer sin resa genom Sverige. Den här gången med ”Avig Maria - No more fucks to give”, en föreställning om att äga sig själv och vara kvinna på sina egna villkor. Premiären går av stapeln i Örebro den 2 november och åker därefter vidare till Linköping, Gävle, Västerås, Karlstad, Uppsala, Göteborg, Halmstad, Malmö och Stockholm. Biljetterna släpps på fredag kl. 10:00!

”Nej, det anstår mig icke längre att göra mig mindre än vad jag är. Jag är inte skapad av Adams gamla revben. Det fanns byggmaterial till mig med. Nu har männen pratat sedan dinosaurierna dog ut. Det här är mina 90 minuter. Avig Maria är en föreställning om att äga sig själv, vara kvinna på sina egna villkor. Fulvackerstarksvagjag. Jag tar med er på en resa i min människa, genom demoner, rädslor och kärlek. Och visst är jag rädd men Tabita håller mig i handen - Nu ru,nu tar vi en litten go rök på detta å sätter ner skåpet. One last fuck to give!”
Mia Skäringer

I höst är det fyra år sedan Mia Skäringer var på turné med ”Avig Maria...och sångerna jag gråtit till” som sågs och älskades av fler än 60.000 besökare samt rosades i media. Den 2 november är det äntligen dags för Skäringer att inta scenen igen, nu med en rejält uppdaterad version av tidigare föreställning och med namnet ”Avig Maria – No more fucks to give”. Dessutom följer både Tabita och Gulletussan med även den här gången!

Manus: Mia Skäringer
Regi: Edward af Sillén

Turnéplan
2 november – Örebro, Conventum Arena
3 november – Linköping, SAAB Arena
8 november – Gävle, Gavlehovhallen
9 november – Västerås, Bombardier Arena
10 november – Karlstad, Löfbergs Arena
15 november – Uppsala, IFU Arena
17 november – Göteborg, Scandinavium
22 november – Halmstad, Halmstad Arena,
23 november – Malmö, Malmö Arena
24 november – Stockholm, Ericsson Globe

Instagram @miaskaringerlazar

facebook.com/miaskaringer

Biljettinformation
Biljetterna släpps fredagen den 16 mars kl 10:00 via www.miaskaringer.se

mynewsdesk.com/se/blixtenco/latest_media

För intervjuförfrågningar och pressackrediteringar vänligen kontakta:
Sandra Nordin, Blixten & Co, sandra@blixten.se, 0706-973959

Relaterat innehåll

Fler biljetter släpps imorgon till Mia Skäringers ”Avig Maria - No more fucks to give”

I våras offentliggjordes Mia Skäringers föreställning "Avig Maria - No more fucks to give", och inom loppet av en vecka hade 82.000 biljetter sålts. Nu är det även klart att Hampus Nessvold, ett sexmannaband under ledning av Stefan Sporsén samt fem dansare följer med på denna arenaturné. Imorgon kl. 10.00 släpps ytterligare biljetter i Linköping, Göteborg, Halmstad, Malmö och Stockholm.

Mia Skäringer adderar ytterligare ett datum i Ericsson Globe den 17 mars 2019 – biljetterna släpps på lördag!

För drygt 2 veckor sedan gick startskottet för Mia Skäringers höstturné med föreställningen "Avig Maria - No more fucks to give". Redan innan premiär hade hela 140 000 biljetter sålts, och i slutet av oktober offentliggjordes det att föreställningen fortsätter spela under 2019. Nu står det klart att Mia släpper upp ytterligare en Ericsson Globe, den 17 mars 2019.