F.N.Y klar för by:Larm!

F.N.Y är emotionell elektronisk pop/R’n’B på svenska som vibrerar av intimitet och ärlighet. I somras debuterade hon med den dagboksärliga EP:n “4 april till 3 juni” som bland annat innehåller den uppmärksammade låten ”Duktig” och i december släpptes nya singeln ”Fridhemsplan”. Den 4 mars spelar F.N.Y på by:Larm i Oslo men innan dess kan vi se henne på Under Bron i Stockholm redan nu på torsdag.

F.N.Y är emotionell elektronisk pop/R’n’B som vibrerar av intimitet och ärlighet. Efter att ha skrivit på engelska gick producenten och låtskrivaren F.N.Y (a.k.a. Fanny Hultman) över till svenska för att kunna öppna upp sig mer och dela med sig av sina tankar om sexuell frihet, identitet och ta sig ur en roll man inte trivs med.

F.N.Y debuterade i somras med den dagboksärliga EP:n “4 april till 3 juni” som bland annat innehåller den uppmärksammade låten ”Duktig”, i december släpptes ”Fridhemsplan” och 10 mars kommer nya singeln "Silvana".

Livedatum
23 februari – Stockholm, Under Bron - Festivalrykten 7 år w/By:Larm
25 februari – Bollnäs, Lilla k’s Trädgårdskök
4 mars – Oslo, by:Larm