Extra föreställning i Sverige med Youtube-superstjärnan Miranda Sings

Extra föreställning i Sverige med Youtube-superstjärnan Miranda Sings

Intresset för karaktären Miranda Sings första liveshow i Sverige är så stort att det nu öppnas upp en ny föreställning den 7 juni i Stockholm. Den stora humorstjärnan med 3,3 miljoner prenumeranter på Youtube gör en älskad parodi på en oblyg tonåring som utan självinsikt publicerar filmer på nätet. Miranda Sings blandar tafatta försök att göra covers av moderna hits med självcentrerade gör-det-själv-tips. Den 6 och 7 juni 2015 uppträder hon på China Teatern i Stockholm med föreställningen "Miranda Sings with Special Guest Colleen Ballinger”.

Med sammanlagt över 360 miljoner visningar av sina filmer och enorma mängder fans över hela världen är Miranda Sings en av de största Youtube-stjärnorna just nu. Hon har publicerat sina satiriska filmer online sedan 2008 och började 2009 uppträda live med sina falskklingande covers av kända låtar och sina självcentrerade livsråd. Föreställningarna har gjort succé med fin kritik från media och en ständigt växande fanskara som behandlar henne som en superstjärna. Under hösten 2014 har hon sålt ut föreställningar i bland annat Las Vegas, Manchester, Vancouver, Glasgow och tre shower i London.

Miranda Sings har också blivit något av en förkämpe mot mobbning på nätet genom att vara öppen med vilka hatiska kommentarer och brev hon får ta emot.

I fjol nominerades Miranda Sings till en Teen Choice Award och hon har också medverkat i flera stora webb-serier och Nickelodeons “Victorious”.

Den 6 och 7 juni 2015 kommer föreställningen "Miranda Sings with Special Guest Colleen Ballinger” till China Teatern i Stockholm.

Pressröster om Miranda Sings
"Miranda är hysteriskt rolig (...) du har aldrig sett något som henne tidigare”
/BroadwayWorld

”ogenerad, omogen och väldigt, väldigt rolig”
/The Edinburgh Reporter

“så förfärligt att det är lysande”
/Business Insider

"Det är så mycket som händer i den här showen att det är djupare än det först verkar”
/London Evening Standard

Filmklipp

Biljettinfo
Biljetterna säljs via Blixten.se.

Presskontakt:
Natalie Pettersson, ILES PR