Emily Danborg blir ny Head of HR på All Things Live Sweden

Emily Danborg blir ny Head of HR på All Things Live Sweden

All Things Live kan med stolthet välkomna Emily Danborg till teamet som Head of HR. Med bred erfarenhet inom HR och stor passion för social och miljömässig hållbarhet kommer Emily ha en viktig roll i att bland annat forma och förstärka företagets kultur och hållbarhetsarbete.

All Things Lives företagskultur kännetecknas av prestigelöshet och professionalism i alla led. Sedan 2011 driver de ett aktivt jämställdhets- och mångfaldsarbete – något som är en mycket viktig del av värdegrunden.

Nu ansluter Emily till All Things Live Sweden som Head of HR för att arbeta med allt från rekrytering och ledarskapsfrågor till strategiskt hållbarhetsarbete med fokus på både miljö och människa.

- Det känns otroligt kul att vara i en ny bransch – dessutom en som ligger mig så nära om hjärtat. Jag tycker personligen att det är så viktigt med ett dynamiskt kulturliv, nyskapande möten och mötesplatser och där är ju ATL en viktig spelare, säger Emily Danborg.

- Vår bransch drivs helt och hållet av relationer och människor. Att utveckla vår nuvarande och framtida personal på ett hållbart sätt är centralt för vår framgång. Allt sammantaget gör att det känns fantastiskt bra att få matcha Emilys kompetens med våra erfarenheter, säger Henrik Berndtson, VD på All Things Live Sweden.

Emily tillträdde rollen som Head of HR på All Things Live Sweden den 19 februari 2024. Varmt välkommen!