Fotograf: Viktor Wrange

Blixten & Co + A house = Sant!

Efter 12 år på samma adress är det dags för Blixten & Co att byta stadsdel. Från och med den 1 oktober flyttar vi in i A house på Östermalmsgatan 26 A.

A house är framtidens arbetsplats; en mötesplats för kreatörer inom mat, mode och media, så när frågan om att flytta dit nådde oss var det omöjligt att tacka nej. Dessutom får vi äran att bidra med ytterligare ett m till innehållet, nämligen musiken.

Blixten & Co har sedan starten strävat efter att anta nya utmaningar, att inte arbeta på samma sätt eller genomföra samma konserter eller föreställningar år efter år. Och de fyra senaste åren har redan präglats av en hel del förändringar för att möta upp de nya arbetssätt som krävs för att hänga med i utvecklingen, därför känns också en flytt helt naturlig för oss. Vi ser det som en nystart med en hel del nya rutiner och massor av möjligheter. A house kommer även ha en musikstudio, konsertlokal, restaurang och ett mikrobryggeri på plats inom loppet av 1 till 2 år, DET vill vi vara en del av!

Vi hoppas att du/ni vill komma och hälsa på oss så snart vi flyttat in, vi behåller våra mailadresser och telefonnummer så hör av er om ni undrar över något.

Hälsningar,
alla vi på Blixten & Co