Aller media medverkar på Bokmässan

Aller media medverkar på Bokmässan

När den årliga Bok- och Biblioteksmässan nu drar igång på Svenska Mässan i Göteborg finns Aller media naturligtvis på plats. Här samlas branschfolk och intresserade läsare på en och samma plats. Totalt förväntas cirka 100 000 personer besöka mässan.

Det här gör vi på mässan
På torsdag den 24 september håller Karin Lennmor, chefredaktör för Svensk Damtidning, ett föredrag hos Sveriges tidskrifter om varför papperstidningen kommer att överleva.

På fredag den 25 september utser Hemmets Veckotidning vinnaren i Årets novelltävling och priset delas ut av deckardrottningen Anna Jansson i Sveriges Tidskrifters monter. Vinnaren belönas med 10 000 kr och blir publicerad i Hemmets Veckotidning under hösten.

På plats har vi också en egen monter där våra titlar säljs till förmånliga mässpriser.